Saturday, March 27, 2010

Siapa penulis tanpa pembaca?

Saya hanya baru menulis 5 buah novel dan tidak pula saya seorang penulis yang popular dan mempunyai peminat yang terlalu ramai sehingga mereka terpaksa beratur untuk meminta tandatangan saya (hahaha). Namun saya menyedari kehadiran mereka di dimensi Internet. Tanpa mengharapkan apa-apa mereka menulis ulasan tentang buku-buku saya dan menyatakan kecintaan mereka terhadap cerita-cerita yang telah saya tulis. Setiap kali terbaca entri peminat saya akan memberi ucap terima kasih selagi 'administrator' membenarkan komen 'anonymous'. Jika saya gagal memberi respon bukan bermakna saya tidak peduli dan telah lali dengan komen pembaca - saya amat berterima kasih dan bersyukur! Semoga saya boleh terus menulis dengan baik di masa hadapan.

1 comment:

  1. And indeed why write on the Internet when you have sworn it off aye? Aye? Really Shrey, now I wonder if all the NO's you said were actually "YES" in few years' time! Authors are trapdoors!
    -122FredStYouKnowIAmKidJSNA-

    ReplyDelete